Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ Ο COHEN !!!

Στην Θεσσαλονική βρίσκεται απο εχθές για λογαριασμό του Άρη ο Jake Cohen, o Ισραηλινός φόργουορντ/σέντερ μπήκε κατευθείαν στα βαθιά καθώς
ξεκίνησε προπονήσεις με την ομάδα.
 ο νέος παίχτης του Άρη δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι στον Άρη, αυτό είναι το πρώτο συναίσθημα που μου βγαίνει. Το καλωσόρισμα που δέχτηκα μέσω twitter από τους φιλάθλους ήταν… τρελό. Έδειξαν ενθουσιασμένοι για τον ερχομό μου στην ομάδα και αυτό το συναίσθημα ένιωσα κι εγώ από την αρχή. Είμαι ανυπόμονος να ξεκινήσουμε τη δουλειά,
έχω πολύ υψηλούς στόχους. Θέλω να πετύχω πολλά με τον Άρη και πιστεύω ότι έχουμε το ταλέντο για να τα καταφέρουμε. Συγκέντρωση και σκληρή δουλειά είναι τα απαραίτητα συστατικά. Πιστεύω ότι όλοι είμαστε ενθουσιασμένοι ενόψει της νέας σεζόν και πως θα έχουμε μία πολύ καλή χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Created by Immortal Designs©