Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

ΑΦΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Α.Ε.Κ

Στην Ελλάδα βρίσκονται για λογαριασμό της Α.Ε.Κ τα δύο νεά μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, σήμερα το πρωι έφτασε ο αμερικανός Chris Warren κι απο χθές βρισκεταί στην χώρα μας ο Νικ Παύλος,  οι δύο αθλητές δήλωσαν:

ΠΑΥΛΟΣ: «Γνωρίζω κάποια πράγματα για την ιστορία της ΑΕΚ, και είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της. Είμαι πανέτοιμος για τις προκλήσεις, που έχω μπροστά μου. Είδα ότι στην Ευρώπη βρισκόμαστε σε ένα δυνατό όμιλο με πολύ καλές ομάδες. Θα βάλω τα δυνατά μου να βοηθήσω την ομάδα και στις τρείς στόχους».
WARREN: «Αισθάνομαι ευλογημένος, που μου δίνεται η ευκαιρία να παίξω στην ΑΕΚ. Ελπίζω να διασκεδάσουμε παίζοντας μπάσκετ και να κερδίσουμε όσο περισσότερους αγώνες μπορούμε και να γράψουμε ιστορία,Μου αρέσει πολύ να παίζω ανταγωνιστικό μπάσκετ. Μου αρέσει πολύ ο ανταγωνισμός, η δυνατότητα να προσαρμοστείς σε τέτοιες συνθήκες και να κερδίζεις. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθούν τα ματς, μαθαίνεις από αυτά και γίνεσαι πάντα καλύτερος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Created by Immortal Designs©