Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

Είναι πλέον κι επίσημα παίκτης του Π.Α.Ο.Κ Ο Κώστας Βασιλειάδης, σε συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε η ομάδα ανακοινώθηκε επίσημα η μεγάλη επιστροφή σκορπίζοντας ενθουσιασμό στον κόσμο του δικεφάλου. ο Κώστας Βασιλειάδης μίλησε για όλα και έδειξε τον ενθουσιασμό του, αναλύτικά οι δηλώσεις του διεθνή Έλληνα
αθλητή όπως δημοσιέυθηκαν απο την επίσημη σελίδα της Κ.Α.Ε Π.Α.Ο.Κ http://www.paokbc.gr/mainpage :

Ο Κώστας Βασιλειάδης είναι και πάλι εδώ, επίσημα και παρά το γεγονός ότι τόσο ο ίδιος, όσο και ο μάνατζερ του ΠΑΟΚ Τέλης Ζουρνατσίδης που τον παρουσίασε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ έχουν μεγάλη εμπειρία από τέτοιου είδους εκδηλώσεις, υπήρξαν στιγμές που η ένταση και τα συναισθήματα ήταν πολύ έντονα. Φάνηκε και από την αρχική τοποθέτηση του Κώστα Βασιλειάδη, ο οποίος τόνισε: «Οκτώ χρόνια στο εξωτερικό και μετά από τόσες συνεντεύξεις, δεν έχουν ιδρώσει ποτέ τα χέρια μου τόσο πολύ και ούτε η καρδιά μου χτυπούσε έτσι. Είναι απίστευτο συναίσθημα αυτό. Γυρίζω στο σπίτι μου και είναι πολύ μεγάλη η χαρά μου. Ήθελα πολύ καιρό να γίνω ξανά μέλος αυτής της ομάδας. Ο ΠΑΟΚ έχει θέσει πολύ δυνατές βάσεις μέσα και έξω από το γήπεδο. Έχει μία πολύ σημαντική βάση παικτών, οι ξένοι είναι πολύ αξιόλογοι. Τα τελευταία χρόνια η ομάδα είναι οικογένεια και βγαίνει 3η κάτι που είναι πολύ σημαντικό. Θέλω να γίνω ένα με αυτά τα παιδιά και να γίνω μέλος αυτής της ομάδας πάρα πολύ γρήγορα. Πρέπει να κάνουμε μία δυνατή προετοιμασία, γιατί φέτος θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα, καθώς δυνάμωσαν και η ΑΕΚ και ο Άρης. Tόσα χρόνια στο εξωτερικό έχω μάθει ότι οι ομάδες δεν φτιάχνονται με τα λεφτά, αλλά με τη χημεία. Μετά τα τελευταία χρόνια και τις εμφανίσεις της ομάδας, δε θέλουμε απλά τον κόσμο στο γήπεδο, το απαιτούμενα έρθει. Βλέπουμε τι γίνεται στην Τούμπα που είναι μία γιορτή, το ίδιο θέλουμε να δούμε και εδώ. Η ομάδα γίνεται πιο δυνατή, αλλά το βήμα παραπάνω θα γίνει μόνο με τον κόσμο και αυτό πρέπει να το έχει στο μυαλό του ο κόσμος. Είμαι κι εγώ ΠΑΟΚτσής, ήρθα να παίξω μπάσκετ στην ομάδα, αλλά πηγαίνω και στο ποδόσφαιρο. Αυτό που μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε είναι ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό μέχρι το τέλος για να κάνουμε ένα δυνατό σύνολο που θα μπορεί να τους κοιτάζει όλους στα μάτια, ακόμη και τον Ολυμπιακό με τον Παναθηναϊκό».

Στη συνέχεια ο Κώστας Βασιλειάδης απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε μεταξύ άλλων…
Για τον λόγο που τον έκανε να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ: «Λειτούργησε μόνο η καρδιά μου και η αγάπη μου για την ομάδα. Έβλεπα ότι η ομάδα έχει μπει σε ένα σωστό δρόμο. Συζητούσαμε με τον Σπύρο, που είναι σαν αδερφός και πατέρας για μένα και όχι απλά εκπρόσωπος, πως θα γίνει να γυρίσω και επιτέλους αυτή η ομάδα να μην μείνει 3η, που είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, αλλά να χτυπήσουμε τους δύο πρώτους. Με σωστή δουλειά και τον κόσμο στο γήπεδο, αυτό είναι θέμα χρόνου. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα και δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι μιζέρια, είναι ένα όνειρο και με τα όνειρα πηγαίνεις μπροστά. Θα μπορούσα να γυρίσω και νωρίτερα, αλλά βλέποντας αυτούς τους ανθρώπους να λειτουργούν με λίγα, η απόφαση έγινε πιο εύκολη. Θέλω να τους βοηθήσω να πάνε μπροστά την ομάδα. Αυτή η ομάδα με την υγεία που βγάζει, γιατί να μην παίξει σε έναν τελικό; Αυτά τα έχουμε ξεχάσει λίγο και δεν νομίζω ότι είναι σωστό, πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα θετικά».

Για το τι άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια που απουσίαζε από την ομάδα: «Είχα μαλλιά και τα έχασα. Έμαθα πολλά πράγματα, δούλεψα με παίκτες και προπονητές επιπέδου Ευρωλίγκας. Η ζωή εκτός Ελλάδας σε αλλάζει. Έχω κι ένα γιο κι αυτό είναι κάτι που σε αλλάζει. Είμαι πιο ώριμος, σκέφτομαι διαφορετικά τα πράγματα. Είμαι πιο ήρεμος εκτός γηπέδου, αλλά είμαι το ίδιο "τρελός" μέσα στο γήπεδο».

Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: «Το να βλέπεις κόσμο έξω στο δρόμο να χαίρεται με το ότι ήρθα στην ομάδα, μέσα σε όλα αυτά που περνάει, αυτό λέει κάτι. Όπως λέει και το να έρχονται στο γήπεδο και να χαίρονται. Για μένα αυτό λέει τα πάντα, γιατί ξέρω ότι αυτός ο κόσμος αγαπάει την ομάδα και θα είναι μαζί μας. Ξέρω όλα τα προβλήματα, αλλά μόνο με θετική σκέψη μπορούμε να πάμε μπροστά. Αν σκεφτόμαστε αρνητικά και μίζερα η ομάδα δεν θα τα καταφέρει, μπορεί και να διαλυθεί, όπως διαλύεται και η χώρα. Υπάρχει εξήγηση γιατί ο κόσμος πηγαίνει πιο εύκολα στο ποδόσφαιρο. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι περισσότερο ποδοσφαιρικός. Αλλά μέσα από τις εμφανίσεις μας, μπορούμε να γυρίσουμε τον κόσμο στο μπάσκετ. Και στο παρελθόν όποτε η ομάδα χρειάστηκε βοήθεια, ο κόσμος ήταν εκεί. Πλέον απαιτούμε τη βοήθεια και είμαι σίγουρος ότι θα είναι δίπλα μας από το πρώτο παιχνίδι».

Για την ομάδα του ΠΑΟΚ και τον κορμό που ήδη υπάρχει: «Στην ομάδα υπάρχει μία βάση έμπειρων Ελλήνων, αλλά και ξένων που έχουν δείξει τι μπορούν να κάνουν. Έβλεπα πάρα πολλά παιχνίδια όλα αυτά τα χρόνια. Η ομάδα είναι πολύ ανταγωνιστική, θα δούμε τις προσθήκες που θα έχουμε και φυσικά γιατί όχι να κοιτάξουμε τους δύο μεγάλους αντιπάλους στα μάτια και να τους κερδίσουμε. Με τον προπονητή είπαμε ότι πρέπει να κάνουμε σκληρή δουλειά μέσα στο γήπεδο και εγώ από την πλευρά μου θα πρέπει να αφομοιώσω όσο πιο γρήγορα γίνεται αυτά που θέλει».

Για την απόφασή του να επιστρέψει: «Δεν ήταν δύσκολη η απόφαση. Ήθελα να γυρίσω και αυτό μετράει πιο πολύ από όλα. Αυτό που ήθελα, αυτό έγινε και για αυτό είμαι εδώ. Αν έρθει ο κύριος Σαββίδης στην ομάδα, καλώς να έρθει...».

Για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται: «Είμαι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση, γιατί δε σταμάτησα καθόλου όλο το καλοκαίρι. Κι από νωρίς, μόλις ήρθα στη Θεσσαλονίκη έκανα προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ. Αυτή τη στιγμή είμαι πάρα πολύ καλά, έκανα κάποιες έξτρα εξετάσεις και είμαι έτοιμος για την προπόνηση σήμερα».

Για τον Σούλη Μαρκόπουλο και το γεγονός ότι θα είναι για 7η σεζόν προπονητής της ομάδας: «Είναι πάρα πολύ θετική η παρουσία του τόσα χρόνια στην ομάδα, γιατί τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τη φιλοσοφία του. Θα χρειαστεί πάρα πολύ λίγος χρόνος για να είναι έτοιμη η ομάδα και αυτό πιστεύω ότι ισχύει και για μένα, γιατί έχω συνεργαστεί με τον κόουτς».

Για τον Μπάνε Πρέλεβιτς, που τον βρίσκει πλέον πρόεδρο της ομάδας: «Τον Μπάνε τον έχω φωτογραφία στο σπίτι μου να παίζει. Τι άλλο να πω… Μαζί με τους υπόλοιπους έχει βάλει την ομάδα στο σωστό δρόμο κι αυτό είναι πολύ σημαντικό».

Για το τι πρέπει να περιμένει ο κόσμος: «Νομίζω ότι μέσα από τη δουλειά που θα κάνουμε, θα βελτιωθώ και εγώ. Θα με βοηθήσουν οι συμπαίκτες μου και φυσικά θα τους βοηθήσω εγώ. Στα 31 έχω ακόμη περιθώρια βελτίωσης και αυτό μόνο με την προπόνηση γίνεται».

Για το πώς θα είναι η φετινή σεζόν επιτυχημένη: «Αν η ομάδα κάνει το βήμα παραπάνω. Το θέμα είναι να κάνει η ομάδα αυτό που θέλουμε όλοι φέτος. Όνειρο μου; Να πάμε σε έναν τελικό Κυπέλλου; Γιατί όχι...".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Created by Immortal Designs©