Πέμπτη 20 Αυγούστου 2015

ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΤΟΥ ΑΡΗ

Αφίξεις σήμερα για την ομάδα του Άρη καθώς έφτασαν δύο απο τους νεοαποκτηθέντες Αμερικανούς,οι Waters και Haggins που πέρυσι αγωνιζόντουσαν και οι δύο με τα χρώματα
του Κολοσσού Ρόδου βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη κι έκαναν τις πρώτες τους δηλώσεις
αναλυτικά:
  WATERS: «Είμαι ενθουσιασμένος που έρχομαι σε μία τόσο μεγάλη ομάδα. Ο Αρης είναι το μεγαλύτερο κλαμπ στην καριέρα μου και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη δουλειά,Έρχομαι σε μία ομάδα με μεγάλη ιστορία και πολύ κόσμο, ο οποίος την υποστηρίζει μαζικά και φανατικά. Έχω συλλέξει πληροφορίες, έχω δει βίντεο στο youtube και ανυπομονώ να παίξω μπροστά σ' αυτούς τους φιλάθλους. Η πρόκληση είναι μεγάλη για μένα και θα τα δώσω όλα για να πετύχει ο ΑΡΗΣ τους στόχους του. Έχουμε δημιουργήσει ένα αξιόλογο ρόστερ με ποιοτικούς παίκτες, ξένους και Έλληνες και οι απαιτήσεις θα είναι αυξημένες φέτος λόγω Eurocup, οπότε πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».
  HAGGINS: «Είμαι ενθουσιασμένος που ήρθα στον Άρη και είμαι έτοιμος να ξεκινήσω τη δουλειά για την ερχόμενη σεζόν. Ξέρω ότι ο Άρης έχει πολύ μεγάλη ιστορία και είμαι χαρούμενος που θα γίνω μέρος αυτής της ιστορίας. Θυμάμαι από πέρσι τον κόσμο της ομάδας τον οποίο έχω δει να υποστηρίζει θερμά την ομάδα, όχι στον αγώνα με τον Κολοσσό γιατί ήταν κεκλεισμένων των θυρών, αλλά σε βίντεο από άλλους αγώνες,Πέρα από τον Ουότερς που ήμασταν συμπαίκτες και πέρσι στον Κολοσσό, έχω μιλήσει με τον Κοέν που έχουμε αγωνιστεί μαζί στο τουρνουά του Πόρτσμουθ και έχουμε ανταλλάξει απόψεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,Πιστεύω ότι είναι φυσιολογικό να έχουμε τόσους πολλούς νέους παίκτες. Υπάρχει χρόνος να δεθούμε ως ομάδας και να παρουσιαστούμε έτοιμη με την έναρξη της σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Created by Immortal Designs©